Unicity LivingBy Daramis
Tato stránka používá soubory cookies a sběr dat pro remarketing. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete souhlas s využitím souboru cookies a sběru dat pro remarketing podle aktualizovaného nastavení prohlížeče. Více o Ochraně osobních údajů.

KARIÉRA

OFFICE ASSISTANT

Daramis je realitní a investiční společnost, která se zabývá nákupem, výstavbou a správou rezidenčních i komerčních nemovitostí. Společnost Daramis byla založena roku 2000 v České republice.

Hledáme asistenta do nového týmu v Plzni pro projekt Unicity Retail.

Náplň práce:

  • zajištění chodu kanceláře (kancelářské potřeby, občerstvení, komunikace se správcem sítě atd.)
  • správa dodavatelských vztahů a smluv, evidence došlé a odeslané pošty
  • komunikace s úřady včetně pochůzek,
  • aktualizace přehledu předaných bytů a uzavřených kupních smluv pro potřeby účetního oddělení,
  • zápis plateb do klientské databáze,
  • vytváření výzev a odesílání dlužníkům (následně hlídání termínů splatnosti apod.)
  • kontrola webů vč. funkčnosti ceníků, aktualizace statusu a ceníků
  • inzerce – topování, nové inzeráty,
  • zodpovědnost za doplňování podepsaných smluv a dodatků do databáze, jejich kontrola a uložení,
  • vedení evidence technických přejímek, předávacích protokolů a předání – obvolávání klientů a domlouvání termínů – rozesílání harmonogramu,
  • zápis a kontrola plateb klientských databází,
  • výroba a rozesílání souhrnných reportů – klientské změny, noví klienti, contract status, provize,
  • aktualizace tabulky všech předaných bytů a uzavřených kupních smluv pro potřeby účetního oddělení, zajištění včasného předání nájemních smluv, dodatků, popř. změn týkajících se nájemních vztahů před jejich fakturací účtárně (emailem),
  • zajištění hromadných oznámení nájemcům v objektu, týkající se informací např. provozu, havárií, jak elektronickou poštou, tak informativními tabulemi po budově,
  • vytváření předávacích protokolů,
  • vytváření kupních smluv, příloh a návrhů na vklad,
  • příprava nájemních smluv.

Požadujeme:

  • výborná práce s MS Office, především práce s Excelem
  • komunikační znalost angličtiny slovem i písmem
  • zkušenosti s prací v kanceláři na asistenční pozici alespoň rok
  • time management
  • multitasking
  • schopnost práce ve stresu

Nabízíme:

  • Vzdělávání a osobní rozvoj
  • Firemní akce pro zaměstnance
  • Dynamické pracovní prostředí
  • komunikace v angličtině
  • Sick days
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Služební telefon a notebook
V případě zájmu o tuto pracovní pozici nám pošlete Váš životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu

Další volné pracovní pozice

Kontaktujte nás

Děkujeme za Váš zájem. Do Vašeho e-mailu byla odesláno potvrzení o odeslání zprávy, kterou jste nám poslal/a.
V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Tým Daramis
Unicity Living telefon
Facebook Unicity Living Instagram Unicity Living
Daramis
© 2019-2020 DARAMIS